همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

۱۳ بازديد

  • عملكرد توربو: دارد
  • تعداد پره‌هاي همزن: 2
  • تنظيمات سرعت: دارد
  • كاسه: بله
  • چرخش اتوماتيك كاسه: دارد
  • خميرزن: دارد
  • محدوده توان مصرفي: 200 تا 300 وات

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

همزن  كاسه اي كنوود مدل 430 https://topfroosh.com/shop/همزن-كاسه-اي-كنوود-مدل-430/ https://topfroosh.com/shop/همزن-كاسه-اي-كنوود-مدل-430/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 14:09:56 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1204

  • عملكرد توربو: دارد
  • تعداد پره‌هاي همزن: 2
  • تنظيمات سرعت: دارد
  • كاسه: بله
  • چرخش اتوماتيك كاسه: دارد
  • خميرزن: دارد
  • محدوده توان مصرفي: 200 تا 300 وات

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

 

همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

همزن كنوود 430 از مدل هاي همزن محبوب و مورد توجه در بازار است. شركت كنوود جز بهترين ها است كه لوازم خانگي مرغوبي را به شما ارائه مي دهد. اين با به كار گيري بالاترين تكنولوژي ها، خواسته هاي مشتري ها را به محصولاتي با كيفيت پاسخ داده است. همزن كاسه دار كنوود HM430  با طراحي شيك و امكانات عالي يكي از مدل هاي بالاي كنوود به حساب مي ايد. در واقع همزن هاي كاسه دار همان همزن هاي برقي هستند كه داراي يك كاسه براي راحتي در عمليات همزدن هستند. اين همزن با قابليت هايي كه دارد يك وسيله ي فوق العاده عالي در هر آشپزخانه اي خواهد بود و با تسهيل در انجام كارها باعث افزايش سرعت و جلوگيري از اتلاف وقت مي شود.

آشنايي با همزن كاسه اي كنوود

 همزن كنوود 430 يك همزن برقي كاسه دار با امكانات عالي مي باشد. اين همزن داراي توان 250 وات است كه سرعت و عملكردي عالي را به كاربران خود ارائه مي دهد. با اين توان دوام و قدرت موتور تا حد بسياري افزايش يافته است. اين همزن داراي 6 سطح سرعت بوده كه شما بسته به نيازتان مي توانيد سرعت دستگاه را كم و زياد كنيد. همچنين قابليت  Turbo براي افزايش سرعت گردش ميله ها در اين دستگاه تعبيه شده است كه با زدن دكمه ي آن دستگاه سرعتي فوق العاده مي گيرد. اين همزن كاسه دار قابليت جداسازي از كاسه را دارد و مي توانيد به صورت دستي نيز از آن استفاده كنيد. همزن كنوود HM430 عملكردي فوق العاده داشته و با سرعتي بي نظير، قدرت توانايي همزدن هر ماده ي غذايي را خواهد داشت.

نحوه كار با همزن كاسه اي

كاسه ي دستگاه به محض شروع كار همزن، به صورت خودكار به چرخش درآمده و نيازي نيست به صورت دستي كاسه را بچرخانيد. به كمك  كاسه  چرخان موادي كه در اطراف كاسه قرار دارند هم به خوبي هم زده مي شوند. همزن كنوود 430 داراي موتوري بسيار قدرتمند با توان 250 وات است. اين ميزان توان قدرتي عالي به دستگاه بخشيده و سرعت آن را نيز افزايش مي دهد. توان 250 وات براي همزن بسيار مناسب بوده و با افزايش قدرت و كارايي دستگاه باعث افزايش طول عمر و دوام عالي در همزن مي شود. با توجه به توان 250 وات موتور كنوود 6 سطح متغير از سرعت را در اين همزن به كار برده است. شما مي توانيد با در نظر گرفتن سختي مواد و نياز خود همزن را روي سرعت مورد نظرتان قرار دهيد.

قابليت TURBO در اين همزن كاسه اي

همزن كنوود 430 با اين سطوح از سرعت قابليت هاي زيادي را در اختيارتان قرار مي دهد. علاوه بر اين قابليت  Turbo نيز در كنار سرعت دستگاه قرار دارد. اين قابليت سرعت دور ميله هاي همزن را چند برابر افزايش مي دهد و سرعتي فوق العاده زياد به دستگاه مي بخشد. استفاده از توربو باعث ايجاد سر و صدا شده و توصيه مي شود اين قابليت را در مواقعي كه عجله داريد و يا موادي كه قصد همزدنشان را داريد به سختي به نتيجه ي مطلوب مي رسند استفاده كنيد.

خصوصيات ظاهري دستگاه

ميله هاي قدرتمند در اين همزن امكان هم زدن انواع مواد از جمله : هم زدن مايه ي كيك، مايه ي شيريني، تخم مرغ، كره و خامه، تهيه ي سس و هر ماده اي كه نياز به هم زدن دارد را فراهم مي كند. با وجود سرعت هاي متغيري كه اين همزن ارائه مي كند در سريع ترين زمان نتيجه ي مطلوبتان را دريافت خواهيد نمود. همچنين ميله هاي اضافي همراه خميرزن براي هم زدن موادي سخت تر همانند خمير پيتزا و خمير نان گزينه اي عالي مي باشد.

پخت كيك و شيريني همواره يكي از سرگرمي هاي خانم هاي خانه دار و حتي آشپزهاي حرفه اي بوده است و اكنون استفاده از دستگاه هاي همزن برقي، اين كار را لذت بخش تر ساخته اند. كنوود 430 دستگاهي فوق العاده كارامد و مقرون به صرفه  كه جهت مصارف خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد.

مشخصات و امكانات فني همزن كنوود

اين دستگاه با قدرت 250 وات و 6 حالت سرعت متغير، اين امكان را به شما مي دهد تا سرعت را براي مواد غذايي مختلف تنظيم كنيد. كاسه چرخشي و پايه پلاستيكي يكپارچه به همراه دسته نگهدارنده از امكانات طراحي در اين دستگاه هستند. با خريد همزن برقي كاسه دار كنوود  HM430 پخت و پز را در آشپزخانه تان گسترش دهيد و خمير انواع كيك و بيسكويت ها را در كمترين زمان ممكن تهيه كنيد. ساختار همزن برقي كاسه دار كنوود  HM430 كوچك است و فضاي زيادي اشغال نمي كند به همين دليل در هر جايي از آشپزخانه قابل جايگذاري است. اين دستگاه كه با يك كابل قوي به برق وصل مي شود قدرت موتور 250 واتي در پايه را تامين مي كند.

طراحي بي نظير كنوود در اين محصول

در طراحي همزن 430 كنوود به غير از سفيد، رنگ ديگري وجود ندارد و همين ها باعث شده زيبايي اين دستگاه برقي را فراهم بياورد. تمام بدنه اين محصول نامبرده مانند دسته، پايه و كاسه از پلاستيك بسيار با كيفيت توليد شده اند و جالب تر از همه، اينكه كاسه اين همزن، قابليت چرخش روي پايه را دارد و به اين صورت نيازي نيست به صورت دستي كل دستگاه را بچرخانيد تا همه ي مواد تركيب شوند. جهت استفاده راحت و تسلط بيشتر كاربر بر روي همزن HM430  دسته نگهدارنده، با ساختار ارگونوميك براي آن طراحي شده كه دكمه هاي تنظيم سرعت و توربو نيز بر روي اين دسته به راحتي قابل دسترسي مي باشند. 

عملكرد و كاربرد

همزن برقي كاسه دار HM430  به وسيله دو ميله استيل ضد زنگ، كه هر كدام داراي 4 پره هستند، اقدام به هم زدن مواد مي كند. نكته قابل توجه در رابطه با اين اجزا، اين است كه به راحتي قابليت شستشو و تميز كردن را دارند حتي شما مي توانيد از ماشين ظرفشويي نيز براي اين كار بهره ببريد. همزن برقي كاسه دار كنوود HM430 ساختاري متفاوت از ساير دستگاه ها است. اين دستگاه طراحي شده تا كار آشپزي را راحت و اسان گرداند. شما مي توانيد از آن به صورت جداگانه و يا متصل به پايه استفاده كنيد كه اين كمك مي كند تا با توجه به نيازهاي آشپزي تان بتوانيد از ظروف و كاسه هاي مختلف استفاده كنيد.

كار با همزن كنوود آسان است

آشپزي با روش هاي قديمي و تكراري بسيار كسالت بار است. علاوه بر اينكه سخت و وقت گير است، همچنين با استفاده از اين روش ها ممكن است تهيه ي مواد غذايي اوليه با مرغوبيت كافي صورت نگيرد. يك وسيله ي فوق العاده براي آسانتر كردن مراحل آشپزي و يا شيريني پزي را در اين جا معرفي مي كنيم. اين وسيله همان همزن كاسه اي كنوود است. همزن كاسه دار Kenwood hm430 داراي يك موتور پر توان است كه با تغذيه از برق شهري با ولتاژ استاندارد مي توان قدرتي فوق العاده برابر با 250 وات را توليد نمايد. اين توان و قدرت توليد شده را مي توانيد با استفاده از دكمه هايي كه بر روي بدنه ديده مي شود در 6 سطح تنظيم نماييد كه اين تنظيمات بر اساس ميزان مواد غذايي و يا نوع مواد ممكن است متفاوت باشند.

جنس بدنه همزن كنوود

همزن كاسه دار كنوود ساده طراحي شده اما سريع، دقيق و هوشمند. از مواد پلاستيكي با كيفيت بالا ساخته شده كه با وجود شستشوي روزانه، حتي در ماشين ظرفشويي باز هم يك همزن نو در اختيار داريد. كاسه پلاستيكي همزن كنوود قابليت چرخش را دارا مي باشد و به راحتي از پايه جدا مي‌شود. اين همزن يك دغدغه اصلي را براي صاحبانش حل مي‌كند و آن اين است كه در همه جاي آشپزخانه كه قلب خانه به حساب مي‌آيد جا مي شود و فضاي كمي را به خود اختصاص مي‌دهد. دستگاه همزن كاسه دار كنوود چيز مناسبي براي شيريني پزهاي آماتور و حرفه اي هاي امروزي است. قدرت بالاي موتور دستگاه با توان مصرفي مناسب شش حالت سرعت بخشي كه همزن دارد اين امكان را به شما مي دهد كه سريعتر منوي خود را آماده و نوش جان كنيد.

بهره گيري از سرعت بالا در اين محصول

همزن كاسه دار كنوود سفيد و زيبا و خلاقانه مهمان خانه شماست. يكي از قابليت هاي فوق العاده كه در اين همزن كاسه دار كنوود اچ ام 430 كه در ان قرار داده شده است، قابليت توربو است كه در اين حالت موتور دستگاه مي تواند با بهره گيري از  سرعت  عالي خود مواد را در كمترين زمان ممكن هم زده و مخلوط نمايد كه در اين حالت ها پره ها نيز با سرعت بالايي چرخيده مي شوند.

ساختار همزن كاسه اي كنوود

در مورد ساختار اين همزن كنوود HM430 بايد گفت كه داراي بدنه اي ساخته شده از پلاستيك فشرده مي باشد از اين رو مقاومت بالايي در برابر هر گونه ضربه و خراش به خود گرفته است كه بدون شك مي تواند محافظ خوبي براي قطعات دروني و موتور باشد. پره هاي دو قلو در اين همزن كاسه دار كنوود hm430 نيز داراي جنس فولاد شد زنگ هستند. اين پره ها با حركت چرخشي خود باعث همزدن مواد خواهند شد.

همزن برقي كنوود HM۴۳۰ داراي موتور با توان مصرفي 300 تا 400 وات مي باشد. اين حجم از قدرت، كارايي محصول را بالا برده و در عين حال مشكل بهينه انرژي را حل مي كند. اينكه جنس بدنه اصلي همزن كنوود HM430 از پلاستيك مي باشد بسيار عالي است زيرا در مقابل اين جنس كيفيت ان بالا است و سال هاي سال بدون هيچ نگراني براي شما كار مي كند.

ديگر امكانات همزن كاسه اي

همزن كنوود مدل HM430   همراه خود دو ميله مخصوص همزدن و دو ميله مخصوص خمير زن دارد جنس اين ميله ها از استيل ضد زنگ است كه اين جنس دوام آنها را در برابر هوا مواد مختلفي كه به آنها برخورد ميكند بالا مي برد.  همچنين ضخامت آنها به اندازه اي است كه در اثر استفاده زياد و مداوم  با مواد خميري سفت تغيير شكل نمي دهند. اين ميله ها با كمك يك كليد ايمني كه براي اين همزن طراحي شده به بدنه اصلي همزن محكم وصل مي شوند و تا فشردن دكمه ايمني خود به خود جدا نمي شوند و بعد از اتمام كار با فشاردادن همان كليد به راحتي جدا مي شوند.

همزن كاسه اي وسيله اي پركاربرد

 اين ميله ها و كاسه همزن قابليت شست و شو در ماشين ظرفشويي را هم دارند. پس با خيال راحت اين ها را بشوييد و نگران چيزي نباشيد. اين همزن داراي سيم برق به طول 1.7 متر است. وزنش ۲ كيلو گرم و ابعادي اندازه است بنابراين در آشپزخانه هاي كوچك هم بدون اشغال كردن فضاي زياد ميتواند ظاهري زيبا به محيط اطراف خودش بدهد زيرا از طراحي و ظاهري زيبا نيز برخوردار است. از اين همزن ميتوان به دو شيوه استفاده كرد هم ميتوان آن را به پايه مخصوص و كاسه خودش وصل كرد هم ميتوان از آن به صورت جداگانه و دستي براي همزدن انواع مواد خميري يا مايع استفاده كرد. در نهايت مي توان گفت انگلستان با طراحي موتور اين وسيله و چين با مونتاژ اين همزن برقي نياز اكثر خانم هاي خانه دار را برطرف كرده اند.

اطلاع و اگاهي از قيمت

براي اگاهي از قيمت همزن كاسه اي كنوود و خريد ان به سايت ما در تاپ فروش مراجعه نماييد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
همزن  كاسه اي كنوود مدل 430

https://topfroosh.com/shop/همزن-كاسه-اي-كنوود-مدل-430/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.