۸۷ ميليارد تومان اعتبار براي طرح هاي جهش توليد ايلام ابلاغ شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

۸۷ ميليارد تومان اعتبار براي طرح هاي جهش توليد ايلام ابلاغ شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۱ بازديد

به گزارش خبرنگار مههر نوذري وي در جلسه اي در ستاد انتخابات استان در روز جمعه گفت كه اجراي انتخابات و برقراري امنيت دو مسئوليت ذاتي وزارت خانه و استانداران است: از صفر تا صد. انتخابات در حال انجام است اين به عهده فرمانداران است و آنها بايد زيرساخت ها و شرايط را براي برگزاري …

۸۷ ميليارد تومان اعتبار براي طرح هاي جهش توليد ايلام ابلاغ شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/۸۷-ميليارد-تومان-اعتبار-براي-طرح-هاي-جه/ دنياي 77 Fri, 19 Mar 2021 18:01:56 0000 عمومي https://d77.ir/۸۷-ميليارد-تومان-اعتبار-براي-طرح-هاي-جه/ به گزارش خبرنگار مههر نوذري وي در جلسه اي در ستاد انتخابات استان در روز جمعه گفت كه اجراي انتخابات و برقراري امنيت دو مسئوليت ذاتي وزارت خانه و استانداران است: از صفر تا صد. انتخابات در حال انجام است اين به عهده فرمانداران است و آنها بايد زيرساخت ها و شرايط را براي برگزاري …

به گزارش خبرنگار مههر نوذري وي در جلسه اي در ستاد انتخابات استان در روز جمعه گفت كه اجراي انتخابات و برقراري امنيت دو مسئوليت ذاتي وزارت خانه و استانداران است: از صفر تا صد. انتخابات در حال انجام است اين به عهده فرمانداران است و آنها بايد زيرساخت ها و شرايط را براي برگزاري انتخابات عيني در شهرهاي تابعه فراهم كنند و نهادها نيز موظف به همكاري با فرمانداران هستند.

وي گفت: “همه ما در انجام انتخابات دو مسئوليت ملي داريم تا مشاركت حداكثري در جامعه را تضمين كرده و فضاي رقابتي را ايجاد كنيم.” افراد مسن و سالخوردگان از مزايايي بهره مند شده اند و از طرف ديگر با تهيه مواد آوردن يك فضاي رقابتي براي همه جريان هاي سياسي جمهوري اسلامي براي مشاهده يك انتخابات پرشور در جامعه.

وي با تأكيد به همه دستگاه هاي اجرايي گفت: كليه تجهيزات و امكانات دستگاه هاي دولتي در تمام مناطق استان بايد مطابق قانون در اختيار ستاد انتخابات شهرستان قرار گيرد.

استاندار ايلام در بخش ديگري از سخنان خود به اين موضوع اشاره كرد همان شماره “تعداد افراد مثبت و پذيرش در بيمارستان هاي كرونا از يك روند صعودي در بخش بسيار خطرناك عبور مي كنند.” مستقر اين شهر نيازها را تعيين مي كند ، از جمله برنامه هايي براي جلوگيري از برپايي چادر طراحي شده و سياست سفر گردشگران غير مقيم را با همكاري اهالي روستا و منطقه مديريت كنيد

وي خاطرنشان كرد: 99 سال تحريم ، جنگ اقتصادي ، فراز و نشيب در ميان فشارها بين المللي ايالات متحده با تاكيد بر لزوم تمركز بر زندگي مردم و مديريت بازار شب عيد ، از ايالات متحده و بيماري عروق كرونا قلب پيشي گرفته است. تاكيد و او گفت: “خطوط طولاني باعث زيبايي افراد نمي شود ، آنها سعي مي كنند ميوه ها ، محصولات اساسي و ساير مواد ضروري را به راحتي در دسترس مردم قرار دهند.”

نوذري با اشاره به پيگيري هاي اخير خود در تهران ، از تخصيص اعتبار ويژه و اتمام پروژه هاي نيمه تمام خبر داد. تاكيد.

وي مي گويد: مبلغ 87 63 ميليارد تومان است محل به سر برنامه و آژانس بودجه برويد دانش مطلع براي برنامه هاي تبديل و توليد در استان.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.