بررسي ماشين ظرفشويي روميزي زيرووات مدل ZDCF6 (بخش اول)

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

بررسي ماشين ظرفشويي روميزي زيرووات مدل ZDCF6 (بخش اول)

۸۲ بازديد

 

امروزه پيشرفت تكنولوژي در تمامي وجه‌هاي زندگي ما تغييراتي ايجاد كرده است. اين پيشرفت‌ها در راستاي بهبود كيفيت زندگي و راحت‌تر شدن كار‌هاي روزمره بوده است. در بحث خانه و لوازم آشپزخانه هم تكنولوژي به كمك ما آمده است. در آشپزخانه‌ها حجم كارهاي روزانه بسيار زياد است و اين كارها با گذشت زمان مي‌تواند طاقت ‌فرسا شود. جدا از اين حس برخي از كارها مي‌تواند در درازمدت براي سلامتمان مضر باشد. يكي از اين كارها شستن ظروف است. حتما شما هم با اين مورد مواجه شده‌ايد، بعد از مهماني خانوادگي بايد زمان زيادي را صرف شستن و خشك كردن ظروف كنيد و علاوه بر خستگي، تماس مستقيم مايع شستشو و آب در دراز مدت به دستانتان آسيب وارد مي‌كند. اين آسيب‌ها مي‌تواند پوست پوست شدن دست و يا زبري و حتي حساسيت باشد. ماشين ظرفشويي يك راه‌كار مناسب براي افرادي است كه تمايل دارند بدون هيچ دردسري و بدون اتلاف وقت و انرژي، ظروف تميزي داشته باشند. ماشين ظرفشويي زيرووات مدل ZDCF6 دستگاهي بسيار كاربردي بوده كه با طراحي و كيفيت بالاي ساخت همراه شده است. 

اين ماشين ظرفشويي روميزي ظرفيتي دارد كه مي‌تواند بشقاب و ليوان استفاده شده توسط 6 نفر را در خود جاي دهد و با كيفيت بالا بشويد. ابعاد دستگاه امكان استفاده آن روي ميز يا كانتر كابينت را مي‌دهد و فقط كافيست تا به شير آب متصل شود و براي خروج آب نيز به فاضلاب متصل گردد. ماشين‌ ظرفشويي مدل ZDCF6 محصولي باكيفيت از برند معتبر زيرووات است. زيرووات برندي ايتاليايي و معتبر است كه كالاهاي باكيفيتي را توليد و در سرتاسر جهان توزيع مي‌كند. برند معتبر زيرووات لوازم خود را به سراسر دنيا عرضه مي‌كند و كيفيت بالاي اين محصولات موجب افزايش تقاضا شده است. اين محصول در گروه ماشين‌هاي ظرفشويي روميزي قرار مي‌گيرد و امكان شست‌وشوي ظروف در حجم زياد را دارد و براي يك خانواده 6 نفره كافي است. اين مدل از كيفيت بالايي، مانند باقي محصولات زيرووات برخوردار است.

يكي از دغدغه‌هاي خريداران ماشين‌هاي ظرفشويي مبله پر كردن تمامي ظرفيت آن است. استفاده از ماشين ظرفشويي در مهماني‌ها كمك شاياني خواهد بود و به ميزبان كمك مي‌كند تا زمان بيشتري با ميهمانان باشد و يا پس از ميهماني زحمت شستن ظروف را نكشد. اين دستگاه دو سبد شستشو دارد و تمامي ظروف كثيف را مي‌توان در اين دو سبد جاي داد. وزن اين ماشين ظرفشويي 25 كيلوگرم است. اين مدل در ابعاد گنجايش، پهنا 550 ميلي متر، عمق 500 ميلي متر و ارتفاع 440 ميلي متر طراحي شده است. ماشين‌هاي ظرفشويي در مصرف آب و برق نيز صرفه‌جويي مي‌كنند. رده مصرف انرژي اين محصول +A است و در هر بار شست‌وشو حدود 9 ليتر آب مصرف مي‌كند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.