كمانداران برتر هفته پنحم و ششم ليگ برتر تيروكمان معرفي شدند

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

كمانداران برتر هفته پنحم و ششم ليگ برتر تيروكمان معرفي شدند

۲۳ بازديد

اعلام هفته پنجم و ششم ليگ برتر كمانداران مردان در گروه سرگرمي و تركيب مردان امروز در سايت آرچر انجام شد و تيراندازان برتر معرفي شدند. به گزارش دنياي 77 ، هفته پنجم و ششم ليگ برتر آرچر امروز در مسابقات سرگرمي و مركب مردان دنبال شد و نتايج زير بدست آمد. در هفته پنجم …

كمانداران برتر هفته پنحم و ششم ليگ برتر تيروكمان معرفي شدند https://d77.ir/كمانداران-برتر-هفته-پنحم-و-ششم-ليگ-برتر/ دنياي 77 Thu, 14 Jan 2021 12:56:09 0000 ورزش https://d77.ir/كمانداران-برتر-هفته-پنحم-و-ششم-ليگ-برتر/ اعلام هفته پنجم و ششم ليگ برتر كمانداران مردان در گروه سرگرمي و تركيب مردان امروز در سايت آرچر انجام شد و تيراندازان برتر معرفي شدند. به گزارش دنياي 77 ، هفته پنجم و ششم ليگ برتر آرچر امروز در مسابقات سرگرمي و مركب مردان دنبال شد و نتايج زير بدست آمد. در هفته پنجم …

اعلام هفته پنجم و ششم ليگ برتر كمانداران مردان در گروه سرگرمي و تركيب مردان امروز در سايت آرچر انجام شد و تيراندازان برتر معرفي شدند.

به گزارش دنياي 77 ، هفته پنجم و ششم ليگ برتر آرچر امروز در مسابقات سرگرمي و مركب مردان دنبال شد و نتايج زير بدست آمد.

در هفته پنجم مسابقات كامپوند مردان ، تيم هاي سپاهان و آكادمي RAD به ترتيب با نتيجه 5: 0 برابر تيراندازي با كمان پايتخت و نفت اميديه پيروز شدند. آلفا 4-1 آبيك را شكست داد و فولاد آلوئه تهران 3-2 عاشوراي آذربايجان شرقي را شكست داد.

در هفته ششم اين مسابقات ، تيم هاي آلفا و آكادمي RAD به ترتيب برابر مقاومت سپاهان و عاشورا در آذربايجان شرقي 5 بر صفر پيروز شدند.
تيم هاي فولاد آلوئه و هيئت آبيك ايران نيز با نتيجه 4-1 تيم هاي كرمانشاه و هيئت نفت اميديه را شكست دادند.

همچنين در هفته پنجم مسابقات تفريحي مردان ، تيم هاي سپاهان و دانشگاه آزاد با نتيجه 5 بر 0 مقابل تيم هاي چارمحال و خيري و كمانداران پايتخت پيروز شدند. نيروهاي زميني اردبيل همچنين 3: 2 راد آكادمي و گل طلاي نفت اميديه را 4 بر 1 شكست دادند.

در هفته ششم سرگرمي مردان ، تيم هاي دانشگاه آزاد و كمانداران پايتخت به ترتيب با نتيجه 5 بر 0 مقابل تيم هاي Golden Target و مقاومت عاشورايي در آذربايجان شرقي پيروز شدند. اردبيل و آكادمي RAD نيز در مقابل بختياري و نفت اميديه 4 بر 5 پيروز شدند.

در هفته هاي پنجم و ششم مسابقات مردان ، محمد صالح پوليزبان از تيم آكادمي راد با 377 امتياز بهترين عملكرد را در بين كمانداران داشت. مجيد احمدي از آلفا و امير كاظم پور از فولاد ايران الو به ترتيب با 348 امتياز در مكان هاي دوم و سوم قرار دارند.

در رده سرگرمي ها ، صادق اشرفي و رضا شعباني از دانشگاه آزاد به ترتيب با 325 و 324 امتياز اول و دوم شدند و امين پير علي از سيپاهان با 322 امتياز سوم شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.