خريد تلويزيون سامسونگ مدل 50au9000

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

خريد تلويزيون سامسونگ مدل 50au9000

۱۳ بازديد

پايه هاي تلويزيون سامسونگ 50AU9000 را مي توان از تلويزيون جدا كرده و از اين طريق تلويزيون را به ديوار نصب كنيد و نماي ديگري از اين تلويزون را ببينيد چرا كه با حالت آينه اي و يا گالري كه دارد با اتصال آن به ديوا و اين نماي گالري مانند يك قالب گالري مي باشد كه بسيار نماي زيبايي را به محيط مي بخشد.

البته فريم بسيار باريك دور اين تلويزيون تصوري را در مخاطب ايجاد مي كند كه تلويزيون داراي صفخه نمايش بزرگتري مي باشد. شما مي توانيد تلويزيون هوشمند 4K سامسونگ مدل 50AU9000 را با قيمتي ارزان از فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي بانه نما خريداري كنيد و از 2 سال گارانتي معتبر شركتي و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شويد.

اگر نمي خواهيد هزينه زيادي بابت تلويزيون هاي بالارده اولد يا كيولد پرداخت كنيد بهتر است سراغ تلويزيون هاي LED بالارده مانند تلويزيون سامسونگ AU9000 برويد. پايه تلويزيون در قسمت مركزي آن قرار گرفته و از نوع Simple Plus-Narrow است. براي محافظت تلويزيون در برابر حوادث سه گانه رعد و برق، نوسانات جريان برق و رطوبت محيط نيز از تكنولوژي Triple Protection استفاده شده است.

تلويزيون سامسونگ AU9000 با ضخامت باريك و شيك

AirSlim چيست؟ سامسونگ ميزان ضخامت در تلويزيون هاي 2021 را كاهش داده است. ورودي و خروجي هاي اين تلويزيون در كناره قاب هستند و در زمان نصب بر روي ديوار همچنان در دسترس هستند. دو پايه با فاصله اي كم در وسط تلويزيون با پيچ وصل مي شوند و قسمت جلوي پايه ها با قسمت سوم پوشش داده مي شود.

شما قادر خواهيد بود از برنامه‌هاي بسياري به شكل آنلاين و يا آفلاين بهره ببريد. تجهيزات كنترل از راه دور اين مدل گر چه بهترين كيفيت و طراحي ممكن را ندارند اما مي‌توانند رضايت بخش عمل كنند. تنها ايراد اساسي وارد به سيستم عامل اين مدل دسترسي گسترده و گاهاً بي دليل آن به اطلاعات شخصي شما است.

كيفيت تصوير 4k، سرعت رفرش ۱۲۰ هرتزي، قابليت HDR، پنل VA، صفحه نمايشي كريستالي و از طرفي پردازنده Crystal Processor 4K مهم‌ترين مشخصات تصويري AU9000 سامسونگ بوده كه مي‌تواند بسيار قابل توجه باشد. يكي از نكات نااميد كننده در خصوص نمايش تصوير در اين مدل عدم پشتيباني از فرمت Dolby vision است؛ دالبي ويژن باعث مي‌شود تا كيفيت رنگ و همين طور جزئيات كاراكترها در هنگام تغيير صحنه با وضوح حداكثري قابل مشاهده نباشد. با اين وجود مي‌توان گفت كيفيت نمايش تصوير اين مدل قابل قبول است و چندان نااميد كننده نيست.

محصولات مشابه

در ليست جديدترين تلويزيون‌هاي سامسونگ سال 2021، تلويزيون 50AU9000 جايگاه بسيار ويژه‌اي دارد. تلويزيون سامسونگ از جديدترين قابليت‌ها در بخش تصوير پشتيباني مي‌كند تا تصاوير را در وضوح و كيفيتي بالا به نمايش بگذارد. كيفيت تصوير تلويزيون 4K بوده و از پردازنده تصوير Crystal Processor 4K براي پردازش تصاوير استفاده مي‌كند. براي افزايش وضوح و طيف رنگي در صفحه نمايش از فناوري‌هاي Dynamic Crystal Color و HDR 10+‌ پشتيباني مي‌شود.

ساير امكانات تلويزيون سامسونگ مدل 50AU9000 

همچنين با برخورداري از حالت Ambient كاربر مي تواند به عنوان قاب عكسي زيبا در زماني كه تلويزيون خاموش است از آن استفاده كند. تلويزيون سامسونگ مدل 43AU9000 يكي از تلويزيون هاي بسيار عالي شركت سامسونگ است كه با برخورداري از امكانات فراوان در سال 2021 وارد بازار شده است.

اين محصول داراي صفحه نمايش كريستالي است و مي تواند با بهره مندي از فناوري Dynamic Crystal Color مي تواند تصاويري با كيفيت عالي و با برخورداري از رنگهاي غني توليد نمايد. تصاوير توليدي داراي كيفيت بالايي از لحاظ رنگ خواهند بود و از اين رو با استفاده از اين فناوري اين تلويزيون مي تواند در استفاده از رنگهاي پويا و گرم در نمايش تصاوير استفاده نمايد. از آنجايي كه صفحه نمايش اين محصول داراي تكنولوژي 4K است مي تواند اين تصاوير را به نحو احسن نمايش دهد.

جمع بندي تلويزيون سامسونگ Au9000

جاي تعجب نيست كه كاربران استراليايي محصولات اروپايي را بسيار گران مي دانند، اما مارك هاي كره اي مانند سامسونگ نيز مي توانند هزينه هاي استراليا را رقابتي نگه دارند. اگر سامسونگ شماره مدل اين تلويزيون را براي بازار استراليا تاييد كند، ممكن است اين اطلاعات را به روز كنيم. گوشي هوشمند 02 اينچي سامسونگ Galaxy A4s 6,5G با صفحه نمايش HD Infinity-V + 3 گيگابايت رم 32 گيگابايت ... در تلويزيون AU9000 از فرمت هاي دالبي ديجيتال و دالبي DTS پشتيباني مي شود و با توجه به پشتيباني از OTS مي توان گفت كه از دالبي اتمس هم پشتيباني مي كند. اين تلويزيون با اين نوع نورپردازي مي تواند ميزان روشنايي 500 نيت را توليد كند.

قابليت AU9000 در اين موارد نسبت به نمونه‌هاي مشابه ضعيف‌تر است اما حالتي رضايت بخش خواهد داشت. با توجه به اينكه مدل پيشين AU9000 يعني TU9000 در سال 2020 فقط در سايز ۸۶ اينچ روانه بازار شده بود، انتظار مي‌رود امسال شاهد استقبال بيشتري از اين تلويزيون ۲۰۲۱ سامسونگ باشيم. NANO90 ال جي و X9000J‌ سوني از جمله رقباي اين مدل شناخته مي‌شوند كه بيشتر علاقمندان به كنسول‌هاي نسل نهم بيشتر به سمت آن‌ها سوق پيدا مي‌كنند؛ اما قيمت پايين‌تر AU9000‌ مي‌تواند تا حدي خريداران را براي تهيه اين مدل ترغيب كند. همچنين اگر كاربر در حال انجام بازي با سرعت بسيار بالا يا تماشاي فيلم هاي اكشن باشد ، ممكن است با مشكل كيفيت تصوير پايين يا تار مواجه شود كه اين مشكل را در تلويزيون هاي سامسونگ برطرف مي كند .50AU9000 با فناوري Motion Xcelerator Turbo.

اين پايه به راحتي قابل جداسازي بوده و شما مي توانيد تلويزيون خود را جهت تغيير دكوراسيون منزل. يكي از نكات بارز اين مدل طراحي فوق باريك آن از نماي بغل و جانب است كه باعث مي شود در هنگام نصب تلويزيون به ديوار فضاي بسيار كمي اشغال شده و تلويزيون با ديوار يك دست و يكنواخت مي شود.

يكي از قابليت هاي منحصر به فرد سري 2021 تلويزيون هاي سامسونگ قابليت PC on TV مي باشد، به وسيله اين قابليت به راحتي ميتوانيد صفحه كامپيوتر خانگي، لپ تاپ و يا مك بوك خود را بر روي تلويزيون استريم كنيد. براي استفاده از اين قابليت ويندوز شما بايستي نسخه 10 و يا بالاتر باشد و اگر سيستم عامل Mac OS استفاده ميكنيد. نسخه ي آن بايد 10.5 و يا بالاتر باشد و هر دو دستگاه نيز به اينترنت متصل باشند. همچنين با استفاده از قابليت Samsung Dex در گوشي هاي پرچم دار سامسونگ ميتوانيد از يك نسخه دسكتاپ مانند گوشي بر روي تلويزيون استفاده كنيد.

تلويزيون سامسونگ AU9000 يكپنل كريستالدارد كه از وضوح 4K بهره مي برد و اين يعنيرزولوشن 2160 × 3840 پيكسلكه به گفته كارشناسان اين زمينه، وضوحي4 برابر فول اچ ديدارد. فوركي در تلويزيون سري 9 سامسونگ رنگ ها را با دقت واقعي ارائه مي دهد و براي داشتن شفافيت و جزئيات بيشتر، تصوير را آماده مي سازد. Multi View از آن قابليت هاي كاربردي تلويزيون است، كه مي تواند در زمان گرفتاري به كمكتان بيايد.

سامسونگ در تلويزيون هاي خود از ويژگي ديناميكي براي پردازش رنگ هاي موجود در فريم هاي تصوير استفاده مي كند و تلويزيون AU9000 هم از اين قاعده مستثني نيست. در اين تلويزيون از روش پويا براي نمايش و يا پردازش رنگ استفاده شده است به اين معني كه در هر فريم داده هاي جديد تر پردازش مي شوند و همين ويژگي موجب غني تر شدن و جذاب شدن نمايش تصوير مي باشد.

شما مي توانيد به خوبي كيفيت رنگ بالا در تلويزيون هاي سامسونگ مخصوصا AU9000 را مشاهده كنيد. با اين كه اين تلويزيون از قابليت و يا فناوري Dual LED بهره نمي برد اما مي توان گفت كه كيفيت رنگ آن دست كمي از تلويزيون هاي با اين فناوري ندارد. يكي از مدل‌هاي كه در سال 2021 توسط شركت سامسونگ به بازار جهاني عرضه شده است سري AU9000 نام دارد كه در اين بخش قصد داريم اندازه 50 اينچ را كه به اختصار 50AU9000 ناميده مي‌شود مورد بررسي قرار دهيم.

صرفا كره اي نبوده و ساخت كشور هاي مختلف هست از جمله مصر لهستان و اروپا ويتنام و ... كه هيچ كدام از اين كشور هاي تفاوتي در كيفيت تلويزيون ايجاد نميكنه و تنها در تنظيمات مثل منو و يا نرم افزاري كمي متفاوت ميباشد. تلويزيون سامسونگ در سايز هاي مختلف از 32 اينچ تا 65 اينچ و با تكنولوژي هاي مختلف در اختيار خريداران قرار مي گيرد.

هر ساله شركت هاي سازنده تلويزيون براي اينكه داشن مهندسي خود را به جهانيان به رخ بكشند و بتوانند محصولي متفاوت تر از محصولات گذشته خود ارائه دهند دست به ابتكارات و فناوري هاي خلاقانه اي مي زنند كه هركسي را مجذوب خود مي كنند. به همين دليل شركت سامسونگ از ان دسته شركت هاي سازنده تلويزيون است كه در بين ما ايراني ها نامي بسيار آشنا دارد و ما اين برند كرره اي را به خوبي مي شناسيم. و با توليد و عرضه محصولات بسيار باكيفيفت و جديد به نوعي بازار را در اختيار خود گرفته است. از تلويزيون هاي بسيار جديد اين شركت كره اي مي توان به سري هاي AU اشاره كرد كه اين شركت با ارائه مدل هاي گوناگون از اين محصول قابليت هاي منحصر به فردي را در آن هاي جاي گذاري كرده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.