معرفي ماشين ظرفشويي زيمنس مدل SN26L880GC (بخش دوم)

جامع ترين اخبار و اطلاعات لوازم برقي و خانگي را در اينجا مطالعه نماييد

معرفي ماشين ظرفشويي زيمنس مدل SN26L880GC (بخش دوم)

۱۱۶ بازديد

 

برنامهها و قابليت‌هاي داخلي 

طراحي ماشين ظرفشويي زيمنس مدل SN26L880GC به صورت سه طبقه صورت گرفته است كه طبقه‌ي بالايي آن مخصوص قرارگيري كارد، چنگال و قاشق و دو طبقه پايين آن نيز براي قرار دادن انواع ظروف، ليوان و قابلمه مي باشد. اما در اين محصول از قابليت Vario Flex و Vario Drawer براي انعطاف پذيري بيشتر و استفاده بهتر از فضا بهره گرفته شده است، به نحوي كه طبقه بالايي و ساير طبقات توسط قابليت Vario Flex به چندين قسمت مختلف براي جاي دادن ظروف تقسيم شده اند و مي توان فضاي آنها را توسط Vario Drawer براي جايگيري بهتر، كمتر و بيشتر كرد. همچنين مي توان ارتفاع قفسه‌ها را در مواقع لازم و ضروري تغيير داد و نگراني از بابت جايگيري ظروف و قابلمه‌هاي بزرگ نداشت.

اين ماشين ظرفشويي علاوه بر اينكه از 6 برنامه اصلي شستشو برخوردار است از چندين برنامه ويژه ديگر نيز بهره گرفته است كه مهمترين آنها شستشوي قوي، شستشوي بهداشتي، شستشوي نيمه بار و شستشوي متغير مي باشد. در شستشوي بهداشتي ظروف با دماي بسيار بالا شسته مي شوند و لكه و باكتري‌هاي موجود بر روي سطح ظروف از بين مي روند. شسشوي نيمه بار نيز براي مواقعي مناسب است كه تعداد ظروف كثيف كم باشد و تمام فضاي داخلي ماشين كاملا پر نشود، با انتخاب اين حالت مصرف آّب و انرژي به 1/2 كاهش پيدا مي كند.

موتور iQdrive

كمپاني زيمنس براي تامين قدرت ماشين ظرفشويي SN26L880GC از يك موتور خاص استفاده كرده است كه تمام تكنولوژي و فناوري ساخت آن مختص به خود اين كمپاني مي باشد. اين موتور كه به موتور iQdrive معروف است قادر است كه با مصرف انرژي كمتر و زمان برنامه‌هاي كوتاهتر عملكردي يكسان و كاملا بهينه را نسبت به موتورهاي معمولي از خود به جاي بگذارد. بايد گفت همه چيز توسط اين موتور به بهترين شكل انجام مي گيرد و در نهايت طول عمر بالا و استهلاك كمتري را براي آن به ارمغان مي‌آورد. مصرف انرژي اين ماشين ظرفشويي به حدي پايين است كه در نهايت منجر به اخذ برچسپ انرژي ++A شده است.

علاوه بر مجهز كردن ماشين ظرفشويي 13 نفره زيمنس مدل SN26L880GC به اين موتور فوق‌العاده كم مصرف، قابليت‌هاي ديگري نيز براي كاهش انرژي و ايمني بيشتر دستگاه در نظر گرفته شده است كه مي توان به سيستم تشخيص نشتي آب، سيستم Aqua Sensor و سنسور تشخيص ميزان بار اشاره كرد. سيستم ضد نشتي آب در صورت سوراخ شدن شلنگ آب و يا هر گونه نشتي ديگر شما را از وجود آن مطلع ساخته و از ادامه كار ماشين ظرفشويي جلوگيري مي كند. همچنين سيستم (Aqua Sensor) و سنسور تشخيص ميزان بار نيز بسته به ميزان ظروف و كثيفي آنها آب و مواد شوينده را مصرف و به كار مي برند كه خود اين موضوع نيز موجب كاهش انرژي و آب مصرفي دستگاه مي شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.